Volgers

woensdag 20 juli 2016

Een huis gekocht!

Hallo allemaal!

Mijn broer had samen met zijn vriendin al sinds januari het compromis getekend om hun huisje te kunnen kopen. Door speciale omstandigheden van de verkoper kon de akte pas in juli plaatsvinden. 
Dus na heel lang verlangen en dromen konden ze zich vorige week eindelijk de eigenaar van het huis noemen. Nu kunnen de verbouwingen van hun nieuwe stulpje beginnen!


Voor hen wou ik natuurlijk nog een leuke kaart maken om ze te feliciteren met hun aankoop. Ik heb het internet een beetje afgezocht achter een leuke stempel met een huis en ik ben dan uiteindelijk voor deze gevallen "Castle Hideaway" van Make It Crafty. Het is dan wel niet een kasteel dat ze gekocht hebben maar het is hun eigen paleis.

Toen ik de digitale stempel afgeprint had, zag ik even door de bomen het bos niet meer. Overal lijntjes en ik had precies geen moed meer om te beginnen kleuren. Ik heb dan eerst mijn B000 marker genomen en overal een aanzet gegeven waar de lucht moest komen. Daarna heb ik met mijn YG11 hetzelfde gedaan met het gras en de kruinen van de bomen en zo zag ik al heel wat beter waar ik kon beginnen met kleuren.


Hier zijn alle Copic Marker kleurnummers die ik gebruikt heb:
lucht: B02, B00, B000
kasteel: BV29, BV25, V25, V22, V20
gouden accenten van kasteel: E37, E35, YR23, Y21
boomstammen: E59, E37, E35, E31
boomkruin groot: G28, G16, G14, G12
boomkruin klein + struik: G28, YG17, YG13, YG11
stenen: C7, C5, C3, C1
gras: G28, YG09, YG06, YG03, YG11
riviertje: B99, B26, B24, B21
bloemen: Y15, YR04



Op het einde heb ik nog een vleugje Wink Of Stella gebruikt om de gouden dingen te accentueren en om het riviertje een schittering te geven. Met de witte Molotow marker heb ik tenslotte nog wat witte accentjes aan het riviertje gegeven.

Fijne dag verder!
 Groetjes,




1 opmerking:

  1. Schitterend!!! Wat een prachtig kleurwerk. Ik sta er elke keer weer versteld van, zo mooi als jij kan kleuren.
    Leuk dat je speciaal op zoek bent gegaan naar een stempel voor hun nieuwe huis.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah