Volgers

donderdag 7 augustus 2014

Voor jou van mij!

Hallo iedereen,

De vakantieperiode is voor mij een drukke periode op het werk. Veel mensen zijn op vakantie, helaas ligt mijn verlof al een hele tijd achter mij. Op naar de volgende! 

Zoals je aan deze kaart kan zien, krijg ik geen genoeg van de zomer en de zomerse kaartjes!
Die zijn altijd helemaal mijn ding en dan kan ik volop mooie felle kleuren gebruiken.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een stempel van de Paper Nest Dolls met een ijsje op haar plateau!
Het papier is van Authentique "Sweetness"


Om een mooi geheel te krijgen van de kaart is het belangrijk dat je je scrappapier op voorhand uitzoekt. Dan kan je de kleuren gebruiken die ook in het papier verwerkt zitten. 
Zoals meestal ben ik hier ook voor een 15x15 formaat gegaan.
Ik hou er altijd van om mijn papier te matten, dat is zeker geen must.
Daarna een strook van 6cm breed en een vierkant van 12x12cm, alles gemat.
 Mijn gekleurde afbeelding en andere favorieten gestanst.


Ook mijn gloednieuwe bloemetjes kregen een plaatsje op de kaart. Kleef ze nog niet vast tot je tevreden bent van je compositie! Ik vind het altijd leuk als ze ook helemaal passen bij de kleuren van de afbeelding.


Haar jurkje en beenwarmers vond ik fantastisch om te kleuren! Ik hou enorm veel van plooien!
Let erop dat ik een soort van schaduwrand aan mijn afbeelding heb om die iets naar voor te laten springen.

Nu mijn gebruikte kleuren:
gezicht:
  


 blush:


haar:
 



 roze delen:
 


Blauwe delen: 
 
 

witte stipjes:
 

rolschaatsen/dienblad:
 

                                                 

kers/tomaat:


hamburger:


kaas:

salade:

ondergrond:


schaduwrand:

En dat waren dan de kleurtjes die ik voor deze afbeelding gebruikt heb.


Tot de volgende!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah