Volgers

vrijdag 20 juni 2014

Bloghop Multiliners



Bij Colourstock willen we elke maand een product uitlichten om jullie te laten zien wat er allemaal verkrijgbaar is. Deze keer zijn dat de Multiliners van Copic, deze zijn ideaal te gebruiken bijvoorbeeld bij Zentangle.

De Copic Multiliner is ontwikkeld om samen te kunnen gaan met de Copic Markers. Wanneer je tekent of schrijft met de Copic Multiliner en je gaat erover heen met een Copic Marker, zal de inkt niet uitlopen.


Ik wist meteen wat ik hiermee wou doen!
Ik heb hier twee zeemeerminstempels gebruikt van Kraftin' Kimmie Stamps "Sea jewels".
De Copic multiliner is ideaal voor een achtergrond of scene te maken.
Ik heb hier gebruik gemaakt van de 0.1 dikte van de multiliner.



Hier heb ik de stenen en de plantjes er al bijgetekend. Je hoeft daar echt geen kunstenaar voor te zijn. Het zijn gewoon maar enkele simpele lijnen. 
Als ik het kan, kunnen jullie het ook!

Dit is dan mijn afgewerkte kaart geworden. 
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
Dan ga ik je nu bombarderen met een heleboel kleuren:

Huid:

haar blonde zeemeermin/kroon:

staart:

Roze haar/staart:

Stenen:

Zandgrond:

groene plantjes:

water:

Voor de rest heb ik mijn kaartje heel simpel gehouden, het kleurwerk moet hier centraal staan.
Het papier komt nog van een oud blokje van "Me And My Big Ideas".

Doe mee aan onze bloghop en ga nog eens kijken wat mijn teammaatjes jullie voorschotelen.


Hoe werkt het?


  • Hop van 20 juni t/m 23 juni  lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
  • Onder alle blog hoppers verloten wij een leuk prijsje van Colourstock.

Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen en leuke reactie mag achter laten :


Je kan me ook volgen via Facebook HIER



12 opmerkingen:

  1. Weer zo een leuke toepassing! Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en prachtig getekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oww wat gaaf zeg :D ik ga eens kijken of het mij ook wil lukken om een bijpassend achtergrondje te maken. Soms maakt het je kaart gewoon af.

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh this is so sweet... I love their cute smile and the fab paper and layout. It is adorable ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en zo mooi de agtergrond getekend. gr. Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het fleurt de stempels meteen op! Compliment!

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitleg zeg, ik werk ook graag met copic multiliners!!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak je toch zo'n mooie kaartjes......xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat is werkje van ons Deborah dat zie zo als het ergens verschijnt.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja je ziet het wel als de kaartjes van Deborah verschijnen die zijn altijd zo schitterend mooi...prachtig terug !!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf. Het lijkt zo simpel. Het is alsof het plaatje zo hoorde te zijn. Mooi gedaan hoor!!

    Gr. gZ

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah