Volgers

dinsdag 26 februari 2013

Expecting a package? + beurs

Hallo iedereen,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, die ik gemaakt heb voor een workshop die ik ga geven bij Tiny's hobby in Kortrijk op zaterdag 27 april.

Daarvoor heb ik gewerkt met een stempel van Kraftin' Kimmie en super mooi papier, alleen weet ik de naam niet meer. Het onderste strookje heb ik afgeknipt en weggegooid :-(


Alles ingekleurd met copic's 
huid: E53, E51, E50, R22, R20
haar/grond: E31, E35, E37
jurk groen: G14, YG03, YG00
       grijs: W1, W3
achtergrond: G00, G000



Vanaf zaterdag krijg je hier al de eerste gastdisignerwerkjes te zien van Kraftin' Kimmie, ik ben al heel druk bezig met de kaarten! Het wordt druk!

Vorige zaterdag ben ik naar de beurs geweest in Antwerpen, en heb erg leuke dingen gekocht.
Vooral heel veel mallen en enorm veel bloemen!
Ik laat jullie even meekijken ;-)



En dan terug naar huis met een pak minder geld! Volgende week beurs in Kortrijk, maar ik denk dat ik met een pak minder zal thuis komen ;-)

Groetjes Deborah

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gave kaart zeg, mooi ingekleurd ook!!
    En wat een gave spulletjes heb je gekocht zeg!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, en weer zooo mooi gekleurd!
    En wat een luilekkerland daar bij jou, leuke spullen!
    Fijn weekend, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt. Wow wat een mooie spulletjes heb je gekocht. Ben heel benieuwd wat je ermee gaat maken.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Deborah.
    En wat een leuke spulletjes heb je gekocht. Ik ga binnenkort ook heerlijk naar de beurs. Maar dan in de brabanthallen. Ik kan niet wachten :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah