Volgers

zondag 6 januari 2013

Je bent geweldig bedankt

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik een schattig kaartje klaarstaan voor jullie.
Een collega van mij had gevraagd of ik een kaartje wou maken voor haar zus.
Liefst met een afbeelding van Sarah Kay.
Even in mijn voorraad stempels gekeken, en ja hoor! Ik was eigenaar van een paar stempels van Sarah Kay, maar deze vond ik toch de schattigste ;-)

 Het doet me ook denken aan mijn eigen waterschildpadden als we ze eens in het gras laten lopen.
Die spurten dan nogal vooruit en wij zijn dan de toeschouwers ;-)


Het papier is van My Mind's Eye: Indie chic "Citron", de tekststempel is er eentje van Marianne Design.
En ik heb nog een schildpadbedeltje aan een strik gehangen.

Alles ingekleurd met de Copic markers.

Geniet nog van jullie zondag!!

Groetjes Deborah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah