Volgers

donderdag 24 januari 2013

Have a great birthday

Hallo iedereen,

Vandaag ben ik er alweer met een kaartje, deze keer met een digi van Sureya.
Wat maakt ze toch fantastisch tekeningen! Eigenlijk zou ze gerust geld mogen vragen voor haar digi's of rubber stempels laten maken. Haar stijl is zo fantastisch!!!


Ik heb het tamelijk simpel gehouden. De digi is gekleurd met de copic markers.


De achtergrond heb ik met inkt bewerkt. Het papier is van een blokje van My Mind's Eye.

Groetjes Deborah

5 opmerkingen:

  1. Dit afdrukje heeft niet veel nodig. Je hebt haar zo mooi ingekleurd! Knap hoor! Dat doe ik je niet na.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great Coloring! Love the way you colored all the pleats!

    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een prachtige stempel zeg. En wat heb je hem mooi ingekleurd.
    Je kaartje ziet er schitterend uit. Enne...gefeliciteerd he! Je hebt het verdiend meid, je kaart was echt heel mooi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, wat een knappe, ietwat pittige bank ! mooi en prachtig ingekleurd, top kaartje dus
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah