Volgers

dinsdag 25 januari 2011

Fairytales!!

Hallo iedereen,

Zoals jullie enkele berichten geleden gezien hebben, heb ik een aantal Kraftin' Kimmie stempels aangeschaft.
Het leuke van die stempels vond ik dat er heel veel sprookjes een eigen stempel hadden. En ik denk dat ik ergens in mijn kinderjaren ben blijven steken, want ik hou erg veel van die figuurtjes.
Ik had me voorgenomen om eerst eens een paar mannenkaarten en babykaarten te maken, maar helaas...
Op Krafin' Kimmie stamps hadden ze voor mij de ideale challenge: "Fairytales"
Dus ik voelde mij een beetje "verplicht" (hihi) om eraan mee te doen.
Ik heb gekozen voor "Little Red Riding Hood", roodkapje dus.
Papier heb ik gebruikt van My Mind's Eye uit de "Be Loved" collectie.
Ik vond het wel nog passen met die hartjes in haar jurkje.

Lang leve sprookjes!!...

Groetjes Deborah

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief en leuke kaartje geworden Deborah
    zijn idd leuke stempels en ik hou ook nog van sprookjes en wens veel Succes challenge:"Fairytales en zal duimen voor je

    Liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh, prachtig! Wat een leuk afdrukje! Ben er helemaal weg van. Ik hou ook zo van sprookjes! Leuk papier ook! Ik vind je kaartje echt heel erg leuk! Ga zo door!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ben ook wel een beetje sprookjesgek! Hartstikke leuke kaart! Ben net volger van je geworden, je maakt zo'n leuke kaarten!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en leuke stempel zeg!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje ook de stempel is gaaf!! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a gorgeous creation! Love all the layers and embellishments!! Thanks so much for joining us for this week's Kraftin' Kimmie Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah