Volgers

zaterdag 18 december 2010

Zwart/wit

Hallo iedereen,

Vorige week heb ik een prachtig papierblokje gekocht van Kaisercraft "After five collection".
Dat is een volledig blokje met warmgrijze tinten met lekkere retroprinten.
Nu vond ik het wel een uitdaging om eens een kaartje volledig in het warm grijs te maken, dus heb ik het eens geprobeerd om een stempeltje zwart/wit in te kleuren met de copic markers. (w-tinten)
Zelf vind ik het stempeltje er geweldig goed erbij passen. Het is een limited edition van The Greeting Farm "80's Anya".
Straks ga ik nog eens naar de hobbywinkel, ik heb dringend nog wat bijpassende kleuren cardstock nodig.
Niets zo vervelend als je geen enkel bijpassend velletje hebt.
Verder wens ik jullie een prettig weekend toe, en hopelijk zonder veel ongevallen door de sneeuw....

Lieve groetjes,
 Deborah

3 opmerkingen:

  1. Hoi Deborah,

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik ben erg blij met mijn gewonnen candy.

    Door je berichtje kam ik op je blog terecht, ziet er allemaal goed uit. Mooie kaarten maak je zeg...

    Fijn weekend!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Deborah,
    Wat een leuk kaartje is dit geworden, ik kan me voorstellen dat je direct op zoek gaat naar cardstock, die tik heb ik ook.
    Bedankt voor je compliment op mijn Klein duimpje LO, het is altijd leuk als medebloggers reageren.

    Groetjes,
    Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee dit zwart/wit kaartje! Hij is heel erg leuk! En inderdaad een bijpassend afdrukje (wat een schatje).

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah