Volgers

zondag 7 november 2010

Roze periode...

Hallo iedereen,

Het valt me op, als ik mijn laatste creaties bekijk, dat er altijd veel roze in te vinden is.
Blijkbaar ben ik in een soort van roze periode terecht gekomen.
In de bergen papier die ik liggen heb, heb ik er toch weer roze uitgehaald.
Misschien wil ik mijn moeilijke momenten verdringen met fleurige papiertjes....
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die vaak naar dezelfde kleur grijpen?

Het papier komt deze keer van "Me & my big ideas" en het afdrukje is er 1 van "the greeting
 farm". Ik vind de stempels zo fantastisch! En  natuurlijk is het weer ingekleurd met de copics.
Momenteel ben ik bezig met een condolance kaartje aan het maken voor een vriendin haar grootmoeder die gestorven is.
Als hij af is laat ik hem zien.

Groetjes Deborah

2 opmerkingen:

  1. Hello Deborah,
    Inderdaad, iedereen heeft wel eens een periode waarin je een favoriete kleur hebt.
    Ik vind het een heel mooi kaartje geworden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Deborah,

    Ben je vergeten je roze bril af te zetten? Ha ha... Erg mooie kaart heb je weer gemaakt!

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah