Volgers

dinsdag 2 november 2010

een snel kaartje

Hallo iedereen!

Deze voormiddag ben ik gaan shoppen, helaas voor de minder leuke dingen in het leven (begravenis)
Gelukkig was het een kalme dag vandaag, ik ben niet zo voor de drukte.
Ik heb dan direct al geen zin meer om dan nog iets te passen en zeker niet als er een rij staat aan de kassa.
Maar dat was gelukkig niet het geval.
Het weer zat vandaag ook al niet mee... Ik vond het zo'n triestige dag maar ideaal om een kaartje te maken.
Een roze kaartje met een Magnolia stempel.

Ik vind hem wel een beetje sober, maar dat mag ook wel eens.
Het hoeven niet altijd drukke kaarten te worden.
Tot de volgende?!
Groetjes Deborah

3 opmerkingen:

  1. Nou Sober? Ja hij straalt wel rust uit, maar ook warmte, erg mooi hoor.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Deborah,

    Ik zag dat je op mijn blog was geweest en ben gelijk een kijkje bij jou gaan nemen. Als eerste gecondoleerd met het verlies van je opa.
    En ten tweede ik vind het kaartje prachtig, heel rustig maar wel heel erg mooi.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi !
    leuk dat je volger bent op mijn blog.
    jouw creaties zijn echt heel erg mooi ! Ik ben gelijk jouw volger geworden.

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah