Volgers

maandag 11 oktober 2010

Halloween...

Hallo iedereen,
Zaterdag heb ik mijn halloween decoratie weer van de zolder gehaald.
Ik vind halloween heel gezellig en leuk, het geeft direct een heel andere sfeer.
Daardoor had ik natuurlijk ook heel erg veel zin gekregen om eens een halloween kaartje te maken.
Helaas had ik hier geen materiaal voor, dus even een bezoekje gebracht aan de hobbywinkel.
Ik heb daar papier gevonden van paperloft de "scary" collectie.
Dus heb meteen 3 velletjes scrappapier gekocht en heb ook geweldig mooie stickertjes gekocht van Jolee's Boutique. Hier een fototje ervan:


En dit kaartje heb ik er dan mee gemaakt:

Ik heb zwarte roosjes gemaakt en op de randjes wat groene glitter gedaan.
Doordat ik geen stempels vond, heb ik een gratis digistamp gebruikt van create4fun.
Deze is ingekleurd met derwent potloden.
Ik vind hem echt geweldig mooi!
http://create4fun.blogspot.com/2010/08/creepy-crawling-thrilling-chilling.html

Naast een halloweenkaart, heb ik ook nog een gewone kaart gemaakt.

De stempel is er eentje van Elisabeth Bell en het papier is van Basic Grey "Olivia".
Deze namiddag ga ik nog maar eens aan de slag...

Groetjes Deborah

6 opmerkingen:

  1. Hello Deborah,
    Twee aparte kaartjes en alle twee heel mooi.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat maak jij leuke kaartjes!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Deborah,

    Via de link op het HJ op je blog gekomen. Wat een leuke kaarten maak jij en inderdaad je Halloween kaart is erg leuk. Ik ben er ook eentje aan het maken. Ik ben meteen volger van je blog geworden. kOm je ook een keer bij mij kijken?

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Deborah,

    Prachtige kaarten maak je!
    Groet willie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes Deborah!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was nog vergeten te zeggen dat ik volger ben geworden!
    Veel succes met je blog!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah