Volgers

dinsdag 19 oktober 2010

Een beetje vanalles...

Hallo iedereen,

Vorige week heb ik van iemand tweedehands copic ciao markers kunnen afkopen.
Zelfs tweedehands was het een grote investering, maar ik ben er super gelukkig mee!
Ik heb nog geen memento inkt, dus maar vlug besteld bij een webshop.
Hopelijk wordt het snel geleverd want ik wil ermee aan de slag.
Voorlopig heb ik dan vanop de pc een stempel afgedrukt.
Het werd mijn allereerste kaartje met de copic's en een magnolia stempel.
Ik vind het best wel goed gelukt en ik denk dat ik er nog maar eens een verslaving heb bijgekregen
Verder heb ik gewerkt met mijn gloednieuwe jovial paper pad van Basic Grey, echt super mooie kleuren!

Een collega van mij, heeft samen met haar vriend een huis gekocht.
Dus daar moest ik zeker ook nog een kaartje voor maken.
Alleen vond ik niet echt een bijpassende stempel, ik heb dan maar een huisslakstempel gekozen met sleuteltjes in zijn mond (het heeft er toch nog iets mee te maken)
Het papier is van Zinnia.

En tot slot nog een halloweenkaartje met een gratis digi stempel die je kan vinden bij create4fun.
Zo, ik ga maar gauw eens verder gaan oefenen met mijn copic's.
Tot later!
Groetjes Deborah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah